Kawan Sekolah Gua

Sebenarnya gua dah terperasan video lagu raya nie long time ago.
Ntah cammane bila gua dok baca wasap group sekolah gua…diorang mention yang baju merah tue kawan gua bernama **ad.

Gua pun teliti la video tue…betoi ka??
Ha’ah la…memang sah dia..halamak wei….jadi viral la video hang..hahahah…

Pada awalnya gua mencemuh gak pasal video dia nie. Tapi bila dah semakin dewasa, bila gua pikir dalam2x …gua sedar yang tak patut sebagai ex kawan sekolah mencemuh dia sebegitu.

Dan gua bangga ..kerana bila gua tengok geng2x sekolah yang lain…takde “telo” seberani macam dia bikin video sendiri. Semua pakat gelak2x di sebalik tepon termasuk la diri gua.Bukan senang nak publish muka sendiri terutama boleh jadi viral di pesbook.

Salute sama ini orang. Oh yea .. mamat berbaju merah nie satu sekolah dengan gua time sekolah rendah. Rumahnya pun tak jauh dari rumah gua…. naik basikal ..lalu jalan kampung belakang dah sampei rumah dia.

Sebagai kawan…gua nak wish ..semoga dia bertemu dengan kebahagiaan yang dia cari.Bila gua tengok video nie…gua pun turut terasa ceria dengan gerakan menari sebegitu.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s