Bella Nabela Mengamuk

Macam2x hal lah manusia nie… Gua baru lepas tengok video si Bella Nabela nie.. Gua agak terlopong melihat keberanian dia untuk buat laporan polis dan buat video nak kasi viral satu Malaysia hanya sekadar dia sangka produk ini menipu pengguna. Tak panas katanya…

Biasalah, bila video nie jadi viral…maka ramailah memberikan reakreasi yang berbeza . Tapi ramai la jugak yang mengecam awek sihat nie …

Nie antara komen2x gua yang gua observe di media social…

untitled-14

Uiihh..marah sangat brother yang kasi komen atas nieh. Lek lek sudah..

untitled-15

Brother atas nie komen lagi la panjang orang tukang topup komen bro tue…Lawak btul bila baca komen diorang.

untitled-16

Hakak “Presiden Club” pun turut berikan komen…adoyaai..memacam la korang nie

Antara perkara yang gua belajar dari video nie la kan…. Sememangnya produk kesihatan nie memberi kesan panas kalo pakai… Kalo tak panas…memang produk kurus la namanya. Belajar dari info si Bella la nie la kot.Gua  kasi 5 HA atas Bella nie….

#akuyangpakaiengkauyangpanas.

Then, few hours later, ada plak mamat ntah mane plak ‘menganjingkan’ si Bella tue plak…kelakar pun ada .. siap buat aksi panas letak kat dada tue tak bleh bla.. ayatnya memang #jilake btoi….

2 thoughts on “Bella Nabela Mengamuk

Leave a Reply

