Email Kepada Pihak Polis

Semalam [18 Feb 2014] gua telah emailkan kepada pihak polis di ccc@rmp.gov.my

Secara amnya, tujuan gua shoot email ini adalah kerana gua hairan dengan keadaan kes kecurian yang dah banyak kali berlaku..Statement ini gua buat berdasarkan dari input hakak kaunter pendaftaran JPN Petaling Jaya , gua baca paper sampai pekerja kafe hampir putus lengan sebab kejadian samun , input dari perbualan hakak jual soya , input dari rakan2x facebook

Gua emailkan ini supaya gua juga boleh mengambil tindakan bersama seperti menegur awek yang selalu letak beg duit bawah seat motor kat taman jaya supaya jangan letak duit…menegur awek bawak DSLR supaya lebih peka kehadiran orang sekeliling dan lain-lain difikirkan boleh dibuat. Jika gua membiarkan sahaja… mungkin sedara korang kena rampok dan dalam kesusahan boleh dielakkan.

Gua tempek keratan email ini adalah untuk kita berkongsi sama adakah email ini akan jadi senasib macam email yang gua hantar ke pihak DBKL dan MBPJ

 

Leave a Reply

