Encik Pink? Kenape Encik Pink

Actually dah lama gua tak berblog bagi menyuarakan pendapat peribadi, komen dan sewaktu denganya.Selalu juga berblog. Tapi kebanyakannya melibatkan hal2x business. Dan actually dah ada 1 blog yang dah lama gua tinggalkan. Blog tue gua abandon coz, ada 1 ketika..all pictures dalam posting hilang disebabkan host gambar2x tue dah lari dari url asal. Nie disebabkan masalah hosting gambar tue sendiri.

Gua selalu gak update status kat facebook. Tapi kan.. facebook nie .. wall statusnye gua rasa..kalo pet pat pet pot pepanjang pun macam orang takmo baca ..apantah lagi kalo klik like. Lelama pun aku rasa orang pun naik menyampah kalo pet pat pet pot pepanjang kat wall facebook gua. So, maybe dalam medium blog nie.. gua boleh buat seberapa banyak ulasan .

Time to time, dari streamyx dah pegi ke unifi….berbesup lajunya bila up video. Dari asyik download movie dari torrent … why not bikin satu blog. Lagipun sebelum nie gua sokmo guna blogspot. Sekarang nie.. gua tapau guna wordpress. Kawan2x gua cakap wordpress mantap.

Satu masalah plak bile gua nak guna brand name untuk blog gua kasi nie. Malasnya nak pikir lama2x untuk wujudkan subdomain nieh. Tetiba je terlintas nak pakai ‘Encik Pink’ . Tapi kenape ‘Encik’ + ‘Pink’. ermm.. ‘Encik’ tue gua letak coz nak beritahu kepada u all semua yang owner nie seorang lelaki. ‘Pink’ ?? har3x.. entah lah.. nak pakai warna ‘Biru’ kang..orang kata otak blue. Nak kata peminat jambu pun tak jugak. Dulu rasanya group jambu nie lawak.. tapi ntah la.. nowdays..lawak diorang merapu… eh eh.. tetapi plak gua merapu pasal group jambu. Maybe gua nie dalam hati ada taman kot. har3x.

Ok lah u all…maybe korang pun malas nak baca pet pot pet pot gua kali nie. Banyak gak dalam kepala gua nak luahkan dan kongsikan kepada korang semua.Hari nie 6 Feb 2014 nie je dah ada 2 entry dalam kepala mau dikongsikan kepada korang.

Sebelum gua tamatkan entry gua kali nie.. gua ucapkan ‘Selamat Hari Raya Cina.. Gong Xi Fa Chai’

Leave a Reply

